Najočakávenejšie autá roku 2021 – 3. časť

Škoda Enyaq iV (prvý štvrťrok 2021)

Prvé elektrické vozidlo značky Škoda je už vo výrobe. CEO škody nazval tento moment „začiatok novej éry značky“. Enyaq spája moderný a dynamický dizajn exteriéru s prírodne pôsobiacim interiérom plným recyklovaných materiálov. Enyaq sa začne vyrábať v dvoch prevedeniach, 62kWh a 82kWh s dojazdom 390 – 508km na jedno nabitie, čo je na elektrické auto veľmi slušné.

Foto: finálna podoba vozidla

Renault Arkana (prvý štvrťrok 2021)

RS LINE VERSION

Nový model ARKANA spája elegantné línie a robustný štýl. Má sklonenú líniu strechy, vysokú svetlú výšku, predné a zadné ochranné lišty a podbehy ako klasické SUV. Aerodynamická silueta, ktorá vynikne na prvý pohľad. Ide o prvé „kupé“ SUV značky. Príde v dvoch motorvých prevedeniach, 1.3l hybrid a 1.6l hybridný motor.

Foto: finálna podoba vozidla

Porsche 911 GT3 (992) (prvý štvrťrok 2021)

Nová generácia 911 GT3 ide po dlhom okruhovom testovaní konečne do predaja. Ak ste náhodou nevedeli, aký je rozdiel medzi klasickou 911 a GT3 verziou, tak je to práve v motore. Klasická 911 má turbo, pričom GT3 je poháňa hladký 4,0 litrový motor s výkonom 503 koní pri 9000 otáčkach.

Foto: finálna podoba vozidla

Alfa Romeo Tonale (stred 2021)

Najmenšie SUV značky Alfa Romeo miery do výroby. Zatial síce nepoznáme presnú finálnu podobu vozidla, nakoľko na fotke sa nachádza len záber z prezentácie z autosalónu v Ženeve v roku 2019. No vieme z toho vyčítať dizajnovú filozofiu akou sa bude značka uberať.

Foto: koncept vozidla

Mercedes-Benz S-Class (prvý štvrťrok 2021)

Mercedes-Benz S 500 4MATIC (Krafstoffverbrauch kombiniert (NEFZ): 8,4-7,8 l/100 km, CO2-Emissionen kombiniert (NEFZ): 192-179 g/km); Exterieur: Onyxschwarz; Interieur: Leder Exklusiv macciatobeige/magmagrau // Mercedes-Benz S 500 4MATIC (combined fuel consupmtion (NEDC): 8.4-7.8 l/100 km, combined CO2-emissions (NEDC): 192-179 g/km); exterior: onyx black, AMG Line; interior: leather exclusive macchiato beige/magma grey

Triedu S určite netreba predstavovať. Ide o najluxusnejšie a technicky najvyspelejšie vozidlo značky. Za posledné roky sa predaj triedy S dokonca výrazne zvýšil, najmä vďaka ázijskému trhu. Takže o tom, že aj nový model bude hit určite netreba polemizovať a môžme sa len tešiť, že ho budeme vídavať na cestách.

Foto: finálna podoba vozidla